Szülinapi ajándék és felvétel 2016. szeptember 19., hétfő - 1:49


Korábban is volt próbálkozásom arra, hogy felvegyem videóra (mint a menő profik), amikor rajzolok, majd felgyorsítva feltöltsem az internetba. Ez sajnos Dancsósra sikeredt.

Sz'al most egy remek alkalom jött - párom nővérének szülinapja. Ez két dologra is okot adott: az egyik az, hogy mivel este inni voltam, ne rúgjak be. Amúgy nem ittam szinte semmit, a barátok miatt mentem, jó is volt, sokat nevettünk. Másik, hogy megoldjam ezt a problémát.

Hát jó, megoldódtam. (Direkt bukom el a szavakat, elég feltűnően aláhúzza őket a helyes sírás ellenőrző beépített modul stuff.)

Apám is besegített egy pöppet, de azon ne múljon. Ez alapján a mérnöki pontosság alapján készült rajz nyomán kezdtem bele az egész projektbe, itt balra.


Ez, mint látható a következő képeken, egy remek OSB lap darab, amiből a kamerának való rész ki lett vágva. Igazából minden része dekopírfűrésszel lett darabolva.



Ez már a zseniális felfüggesztés volt, damil híján valami random, citromsárga varrásra való, vékony cérnával. (3xA)













Mint itt jól látható az előbb megnevezett hármas alliterációs cérnám, zseniális háztető-forma kötözgetéssel megoldottam, hogy ne forgolódjon, és megmaradjon a levegőben a szerkezet.

Végül ez a videó sikeredett 2 óra alatt, hatvanszoros (60x) gyorsítással (ugye tudjuk, hogy 60 perc egy óra? Majdnem pont 2 órás a videó, tehát így épp 2 percbe beférne.) Meg itt a kész rajz is, ami egyébként deviantART-ön is megtalálható, direkt linkelem is, hogy legyen sok megtekintés. Úgysem lesz. Nem is baj.


Nincsenek megjegyzések: