1956. forradalom és szabadságharc 60. évfordulója 2016. október 22., szombat - 9:43


Ez a történetecske nem is ma kezdődött, hanem mééég régebben, ugyanis az 1956-os Magyar Szabadságharcosok Világszövetsége rendezett egy rajzpályázatot, amire én magam is jelentkeztem, és a kész műveket itt lehet megtekinteni, noha még itt is elírták a nevem egyébként, Kurza Patrikra. De jó nekem.

Egyébként amit megrajzoltam, azt a témához kapcsolódóan az Októberi Tűzvirág című antológia egyik költeményéről kellett alkotni, az én választásom a 25. oldalon található Béri Géza műre esett, aminek a címe Infinitívuszok.

Amit rajzoltam, azt pedig erről a koncepcióról csináltam, még gyors összedobtam egyik reggel, és fél óra alatt meg is rajzoltam az A/3-as lapnyi pályaművet.



Nem volt rossz nap lényegében, és kaptam egy ilyen kis naptárat is, amiben a pályaművek egy része benne van. Az enyém pont nem, elég béna kis rajz lett, de hát úgy álltam hozzá a megrajzoláskor, hogy ez valami kis semmiség rendezvény lesz. Arról nem szólt senki, hogy 3 TV-s operatőr és stáb is kijön majd az eseményre, stb..

Egy kis kiegészítés - 2017. március 31.

Az 1956-os Magyar Szabadságharcosok Világszövetsége kiküldött postán egy kis ajándékot - ingyen.




Na de most, 2016. október 21-én volt megtartva a 60. évforduló megemlékezése itt a városomban, Dévaványán. Néhány éve voltam utoljára, ugyanaz volt a séma, a műsor is hasonló, így mondhatom, hogy hasonlóan zseniális!

16:00-kor volt kezdés, egy lány köszöntőt mondott az összegyűlteknek pár információval vegyesen, elénekeltük a Himnuszt, majd megemlítette, hogy a következő műsorban erős hang- és fényhatások lesznek (epilepsziásoknak vigyázni!).

És elkezdődött. Áh. Egyszerűen szuperek voltak a szereplők. Mellesleg - bár hülyén sikerült, mert folyton lefogtam a mobilom mikrofonját -, felvettem videóra a műsort, itt megnézhetitek. Így is linkelem azért, hogy kicsit hízzon a bejegyzés.. :P


Valánszki Róbert, Dévaványa polgármestere beszédet mondott, majd megkért, hogy kísérjük el a kopjafához és a Világháborús emlékműhöz a koszorúzásra. Ez alá még tolta a hangulatot, hogy szemerkélt az eső is.

A helyszínen a koszorúzás alkalmából volt Fideszes képviselő, ecsegfalvai megbízott, a ványai Ált. Műv. Központtól is, az Ált. Iskoláta intézményvezetői, a középiskolától, asszem' a Gyomaendrődi Járási Hivataltól is, a helyi rendőrségtől is, valamint a Gyulai Szakképzési Centrumtól is, meg még volt pár, de hát ne tudjak már mindent fejben tartani.. > <' És most, további képek:





Nincsenek megjegyzések: