Despacito 2017. július 30., vasárnap - 20:49


Nem hallgattam meg még egyszer sem direkt. A klipet sem néztem meg. Ma hazaérve ledöglöttem az ágyra, és az ATV híradóban erről volt szó. A műsor tetszett (lényegében itt hallottam nagyrészt egyben a zenét és láttam mellé a klipet először), a vélemények nagy része. Mert a nagy részében nem dicsérték annyira.

Röviden a véleményem: nem tetszik a zene. Se nem fülbemászó, se nem különleges. Ez a "latinos hangulat", amit emlegettek az elemzői a műsorban, az egyik legnagyobb hazugság a Földön. Ez a bulizásra utal, hogy szép az élet, költsük a pénzt, igyunk. Stb. Csupa rossz dolog, amit utálok, és nem bánnám, ha nem is léteznének, de én legalábbis nem veszek részt hasonló dolgokban, amikor csak tehetem, elkerülöm. (Ivás, bulizás..) Gazdag még nem sok olyan emberből lett, aki minden nap bulizni járt, annak is szerencséje volt, nem személyes tudásának és más hasonló tulajdonságának köszönhető. Tehát ez egy jó ellentét.

Aki bulizik, nem keresi, hanem költi a pénzt. Nevezhetjük szórakozásnak, de tényleg elég butának kell legyen bárki, hogy élvezni tudja a bulizás nevezetű dolgot, nagy ismeretlen tömeggel legalábbis, a sok nagyrészt lecsúszott, hasonlóan intelligens ember közt.

Ezt persze én gondolom így kizárólag, és elég lesújtó, de ez van. Egyszerűbben összefoglalva: nem túl nagy az elvárása önmagával, az élettel és a jövőbeli célokkal szemben azoknak az ismerőseimnek, akik gyakran bulizni járnak, és/vagy még isznak is.

Nekem ennyi tapasztalat elég. Nem tudom mi szerethető ebben az "életérzésben". 'Éhezünk, szar minden, butul az emberiség, nemMondomHogyTegyünkEllene,deLegalábbNeFokoznánk, de kit érdekel, mert most bulizunk.' Igen? Komolyan? Ne már..

A zene mondandója undorító (számomra). A szeretkezés jó dolog. Alapvető, egyrészt fajfenntartás miatt (ma már persze ez is túlzásba megy az ázsiai területeken), meg hát az érzés, főleg ha nem egy fizetett szociális munkással teszed, vagy nem részegen egy random ismeretlen emberrel, hanem azzal, akit tényleg szeretsz (jobb esetben).

Összefoglalva: ennek a szennynek nincs értelmes mondanivalója, amiből tanulhatnánk, de még csak nem is (legalább) egy semleges valami, hanem teljesen negatív hatású. Azokra van csak pozitív hatással, akik elcseszett életet élnek, és mint feljebb írtam - bulizni járnak rendszeresen. Ezen felül a dallama is teljesen átlagos, ha nem az alatti. Még csak nem is érez tőle késztetést a(z) (normális) ember, hogy dúdolja, annyira nem fülbemászó. A szóismétlés rémes benne, a zene címe valószínűleg benne lehet abban a kb 10 szavas listában, amiket kimondani és hallani is utálok, annyira undorító, maga a kiejtésük és hangzásuk. (Ezek közül a top1 az 'otaku', de valahol a top3 környékén lehet a 'despacito' is már).

Mi is a jó akkor benne?

Az ATV-n több más, hasonló, elterjedt dologhoz viszonyították, többek között az O-Zone - Dragostea Din Teihez "Numa-numa" -> én szeretem, még néha ma is hallgatom. A Klipje is zseniális, de maga a dallam is tök jó, szerintem százszor fülbemászóbb (ezt bizonyítja az is, hogy még az Irigy Hónaljmirigy is kiparodizálta ugye anno), vagy a Gangnam Style-hoz, ami még mindig elviselhetőbb zeneként, a klip meg.. Nagy baromság, utálom az ilyen típusú "vicceskedést", de ez még az elviselhető kategóriába tartozik számomra - főleg Pamkutyáék paródiája miatt.

De sajnos örökké érvényes, hogy nagy az Isten állatkertje, kerítés már rég nincs, és amíg hülyék lesznek, mindig ők lesznek többségben, így az terjed el, amit ők szeretnek.. :/

#megyekDepressziótHallgatni..
#titkosÜzenet:
(Ajánlom még ehhez a témához úgy kb. az egész albumot, me' ráillik. De cím szerint: Legyen a Föld, Múlnia muszáj, Lázadj fel)

Nincsenek megjegyzések: