Akusztikus gitár 2017. augusztus 18., péntek - 15:25


Úgy gondoltam, hogy ez megér egy bejegyzést, mert jópofa történet lett végül.

Eredetileg úgy indult a mai napom, hogy átbuszozok Gyomaendrődre (szomszéd város), és akkor veszek gitárt egy fiútól.

Elektromos gitárom (BMI fenetudjamennyi) már van, vagy ~4-5 éve vettem egy itteni sráctól (köszi szépen, Márk), kezdésnek lehet pont nem ez volt a jó választás, de ez volt épp eladó, és a nyári munkával megkeresett pénzem valami ilyesmire akartam költeni akkoriban. És az volt kéznél.

Hiába jó az elektromos (erősítőm nincs gitárhoz, de van egy bakelit lemezlejátszóm, ami viszont erősítő is, és PC-hez köthető, ami jó hangzást ad, a gitárt meg egy "6.3 jack to 3.5" átalakítóval a PC mikrofon portjába dugom, a többit elvégzi az FL Studio), sajnos önmagában elég halk - nem meglepő módon -, hiszen dobja (? vagy mi az isten) nincs, tömör belül, mondjuk így.

Szóval kellett egy olyan is, ami jó hangos, szépen szól kint az udvaron. El is mentem a megbeszélt időre a megállóba, és vártam kicsit. Amíg nem jött a srác, nézelődtem, egy taxi megállt, kiszálltak belőle vagy hárman. Kicsivel ezután oda is gurult mellém, és rám kérdezett, hogy én ványai vagyok-e, merthogy ha épp arra tartok, elvinne, úgyis oda tart, valami Hajós úti kisbolthoz.

Na mondom lol. Az jó lenne, de még várom a gitárt, viszont tudom hol a Hajós út, két utcányira lakok. Szóval azt mondta, hogy egy 10 percet tud várni. Jöttek is közben a fiúk, ketten, nagyon rendesek voltak, és meg is lett a gitárom. Szóval ez lényegében jól jött, mert a buszom vissza kb. 2 órával később (14:30) jött volna, és ugye 12:45 volt épp.

És valóban elhozott Ványára. Hát ilyen rendes sofőrrel nem is nagyon találkoztam még. :)
Szóval ha itt a környéken taxi kéne, őket hívjátok. #ingyenreklámmertjófejek

No és a szépségem, azaz szépségeim:



Egyébként másik dolog, hogy rendeltem egy Wacom-féle digitalizáló táblát is, és 1 nap alatt meg is jött. Nagyon szuper, szóval hamarosan rajzos bejegyzés is tuti lesz.

Nincsenek megjegyzések: