Hexaszilikonmetaláz 2017. december 13., szerda - 18:48


Ezt juttatta egy fóbia az eszembe, amit Instán láttam meg. Mert hasonló a kezdődése.

Mint köztudott (khm), ez az az anyag, amiből Mézga Aladár véglegesen elkészült űrhajója (a Guliverkli) áll. Egyébként imádtam Romhányinak ezt a művét - mármint az egész Mézga család sorozatot, de Aladár a kedvencem. Amolyan példakép értékű. Szeretem az ilyesfajta zseniket. És egyébként kicsit a (legidősebb) bátyámra emlékeztet.

Most így hirtelen elgondolkodtam rajta, hogy erről miket írnak, meg hol? Gondoltam a Google majd válaszol. Szóval rákerestem, de csak két találat volt, azok is valami régi fórumról.

Ez motivált, hogy ezt a majdnem értelmetlen, tartalomtalan bejegyzést megírjam.
Egész pontosan két dolog: ha a Google felfigyel rá, hogy ez a bejegyzés címe, így aki véletlen erre keresne (és hozzám hasonló érdeklődési körű), az harmadik találatként majd ezt a blogot is megtalálja. Idővel.
A másik motivációm egy érdekesség leírása, egy újabb véletlené ezzel kapcsolatban.
Az előbb említett fórum téma /ahol ránézésre történetet írnak, és mindenki folytatja 1-1 gondolattal/ elég régi, és pont ez a bizonyos hexaszilikonmetaláz 2006. július 30-án megemlítve, ami poén, mert aznap volt a 9. születésnapom. :D


Találtam már hasonló véletlen dolgot, ami átlagos ember számára nem összefüggő, de nekem igen, mert több olyan témát érint, amiket külön-külön szeretek, vagy érdekelnek. Leírtam anno, idézem magamat:

Úristen, nézelődök neten. Erre semmi esély nem volt:
Felmentem a Végzetúr nevű játék oldalára. Ez az alapja az én játékprojektemnek.
Nézem, Beholder KFT. üzemelteti, de ezeknek sok hasonló játéka van. Kik ezek? Irány a Wikipédia.
Olvasom róluk, tök komoly cég. Mondom az igen. A nevét a cég a Beholderről kapta, ami a Dungeons & Dragons főszörnye.
Jó, rámegyek (a Beholderre az angol wikin) - egyértelműsítő lap jön be.
Nézem, 4. opcióként egy Végtelen határok epizód címe. xD (egy rohadt jó sci-fi sorozat, régen néztem). Rámegyek.
Legörgetek a rész tartalmához. Első pár szó:
"The episode begins as Patrick"

Edit: (2017. 12. 19.)
Nálam a Google keresésbe már látszódik is ez az oldal, meg az oldalam részei. Muhahahaa.. De megnéztem privát fülön egy online proxyn keresztül a Google-t, sajna ott még nem. Félsiker. (Más lehet szintén nem látja, hiába magyar, de talán később.)


Edit2: (2017. 12. 28.)
Most már online proxyn keresztül is látom, pl. Németországból, német nyelvűre váltva a Google-t is. Talán akkor már mindenhol elérhető? Ergo... ~ 15 nap kb., mire bekerül a Google-be egy bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések: