Számhordozás 2017. december 22., péntek - 11:50


Már vagy másfél hónapja próbálom nyélbe ütni ezt a számhordozás kezdeményezését. Eddig nem jött össze, mert mindig sok volt a dolog, és nem jutottam odáig, ha épp Füzesgyarmaton voltam.

Ugyanis a közelben Békéscsabán meg Füzesgyarmaton van Telekom üzlet, és ez csak személyesen intézhető el. Nekem meg - mivel - úgyis útba esik Gyarmat, így oda mennék inkább.

Az egyetlen probléma, hogy csak csütörtökönként van nyitva, 9:00-től délután 5-ig (asszem').

Ezért mindig nagy a tömeg.
Amikor először eljutottam odáig, hogy menjek, akkor alig voltak előttem. Páran ki is álltak a sorból, ugyanis egy férfi... parádézott, hogy az ő lányának adná a régi telefonját, ezért neki kéne egy új, Samsung Galaxy S7 vagy S8 / S8 Plus, de hát muszáj volt kikérdeznie szegény Andreát (a T-kom alkalmazott), hogy mi a különbség e között meg aközött.

Nekem csak kb. 40 percem volt, hogy még utána vissza is tudjak menni - ne órák múlva - Szeghalomra. Ez a fickó 30 percet beszélgetett, és a döntésre még csak ezután jutott. Persze még sajna maga az intézkedés is eltartott jó pár percig gondolom (mert hát otthonról nem lehet telefont rendelni, ilyesmiről még nem is hallottam.) Nekem meg el kellett jönnöm..

Most legutóbb jobb volt a helyzet. Kint álltunk az üzlet előtt, bent az előbbi fickó, meg a családja (gondolom). Két hete pocsékolta el az időmet, és most ugyanúgy ő volt bent. Már az előttem lévő anya és fia páros kezdett idegeskedni, de mondtam nekik, hogy nincs gáz, múltkor is 30-40 perc ment el rá.. xD
Mikor kijöttek, má' hálálkodtak az Istennek is.

Így végül én is sorra kerültem. Ideje volt. Így 27-étől remélhetőleg (ha nem lesz gond valamivel) - megtartva a régi 20-as számomat - én is a Telekom szolgáltatóhoz tartozom.


Edit: (2017. 12. 28.)
27-ére volt kb. 13:00-tól 23:00-ig beígérve, hogy a két szolgáltató (Telenor -> Telekom) megbeszélik a szituációt, meg megcsinálják a cserét, ha nincs tartozásom és egyéb szabályokba nem ütközöm.
Így épp 27-én 22:30 körül eszembe jutott, hogy megnézzem a helyzetet. Ja, a *111# nem volt hívható (Telenoros egyenleginfó meg ilyesmi). Szóval gondoltam siker. És igen.
Gyorsan regisztráltam is magam minden létező adattal a Telekom rendszerébe, a telefonszámommal "belépve" a "fiókomba" - ami mondjuk eközben jött létre.
Szóval, végeztem.


Nincsenek megjegyzések: