20th Century Fox 2018. április 28., szombat - 12:41


a "20th"helyére 8.a , meg a "century" helyére 2010-2018 és a "fox" helyére hogy Kossuth Lajos

... ez volt a feladat. Nem az én feladatom, de nekem is el lett küldve, ezzel a képpel csatolva hozzá:
Ahogy ránéztem, gondolom, mindenki tudja, hogy mi volt az első, ami eszembe jutott.. Igen, az, hogy BLENDER, TÉGED VÁLASZTALAK!!

Mindenesetre, ránézésből a legjobb - sajnos időigényes - megoldás annak tűnt, hogy lemodellezni 3D-ben a szöveget, elhelyezni pofásan, beforgatni, és végül kirenderelni képként, azt meg utómunkákkal elintézni, összekötni az eredeti képpel PS-ben. Igazából pontosan így cselekedtem.

Mindenekelőtt kerestem egy nagyobb méretű, nagyon hasonló képet. Ez volt az egyetlen igazán jó méretű és minőségű, köszönöm Matt Ryan-nek. Még az a 3D mozis szemüveg effekt sem néz ki rosszul őszintén.

Első dolgom, és lényegében egyetlen hibám is az volt, hogy még tegnap fogtam a Milkshape-et, és egyből legeneráltattam benne a térbeli szövegeket. Jobban odafigyelhettem volna, hogy kerekebbek legyenek, mert sajna kicsit szögletesek lettek. Vagy akár Blenderben is javíthattam volna.. Mindegy. Ee van, így marad.

Blenderbe importáltam a szövegeket, majd raktam alá ilyen téglalapokat, kicsit formázva őket, hogy hasonlítson.

Mindent elhelyeztem jól, már csak a material hiányzott. Sajnos béna vagyok még, így nem tudtam ilyen tökéletes aranyozotthoz hasonló anyagot létrehozni. Azért valami sárgásas cuccot csináltam, ami kicsit vissza is verte a fényeket, hogy legalább... Valami legyen. Annyira nem is lett undorító, s azt gondoltam, majd PS-ben csiszolok postprocess rajta. (Az is így lett.)


A fényekkel még variáltam, a materiallal is, próbáltam azért a lehető legtöbbet kihozni, majd végül lerendereltem 300%-os méretben (150 megás PNG-ként mentette el nekem az 5000x3000-es képet).

A végeredmény nem lett rossz annyira, úgy gondolom. Én örülök, egy új tapasztalat, na.. :)


Nincsenek megjegyzések: