Bringa + futószerkó 2018. április 22., vasárnap - 0:33


Végül is, akárhogy is nézem, nem vagyok sportoló, még nem-hivatalosan sem. De azért futni, korizni és bringázni szoktam időnként, mindig lehetőleg nagyobb távlatokban... Relatív. Nekem, átlagembernek nagy, hobbisportolóknak már átlag(alatti) távok..

Az viszont tény, hogy az én széthasznált, fél milliméter vastagságú talppal rendelkező (belülről már amúgy is felszakadt) cipőmmel még nem tudtam úgy lefutni egy 10-es km-t, hogy ne lett volna halál víz- és vérhólyagos a lábam.

Szóval úgy gondoltam, hogy bár futni azért jó, mert "nem kell hozzá eszköz", és a hozzám hasonló csórók is jól elvannak vele, de eljön az a pillanat, hogy ha más nem is kell - egy láthatósági (fényvisszaverős) póló/ruha és egy megfelelő cipő Kell.

Hát... mondjuk úgy, hogy most, hogy már van "zsebpénzem", így néha tudok költeni dolgokra. (Lol, 20 évesen ez jó eredmény.)

Már ugye van egy Dévaványai Futók! feliratos, fényvisszaverő pólóm. Kalenji márkájú egyébként, tipikus futófelszerelés és márka. Szóval maradtam ennél, és a Decathlontól rendeltem pár dolgot.

Egyelőre megvettem ezt a cipőt, meg ezt és ezt a nadrágot. A háromnegyedes nadrág hűvösebb időkre jó lesz (a nagy hidegbe meg úgyis másféle, meg még hosszabb kell majd). Illetve még egy ilyen, vagy ehhez hasonló tatyó is jól jöhet. (Még nem vettem, de majd fogok.)


Aztán ugye ez most azért is kellett, mert jön a Megye Futás. 2017-ben már legalább a póló megvolt.
Ez egyébként nekem a harmadik lesz, amin részt veszek, ha jól emlékszek. De ez egyébként az ötödik Megye Futás.
Köztesen volt egy IV. Pákász Futam is, ahol korcsoportelső lettem negyedmaratonon, szintén ugyanabban a felszerelésben. Ami egy fekete farmernadrág (amit mindig hordok), meg a ványás póló.

Szóval most már 3 darabos Kalenji-szettben megyek az idei, holnapi Megye Futásra, aminek az eseménye itt elérhető.

Emiatt az esemény miatt próbáltam rendbe rakni (részben) a kerékpárt is. Ugye amikor vettem egész szép volt, illetve.. az első műtét után (fékcsere) is, még most is az - de a lánc már leesett gyakran.. Fú.. Mindegy, vettem új első és hátsó lánckereket, láncot, pedált és két új külsőt (a hátsó abroncson már undorító repedések és szakadások voltak). Valamint kaptam bátyámtól azt a racsnis, rugós cuccot hátra, ami feszíti a láncot a fogaskerekeknél. Így most egész sok dolog új a bicón, érezhetően jobb is. Végre nem esik a lánc, és lehet gyorsan hajtani. (Már csak lemosni kell, de az ráér ma, ha felkeltem..)



Nincsenek megjegyzések: